Clubul Sportiv Şcolar Târgovişte, cu sediul în Târgovişte, str. Maior Spirescu, nr. 5, jud. Dâmboviţa, conform H.G. nr. 286/2011 modificată şi completată cu H.G. nr. 1027/2014, organizează concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de Administrator financiar şef, pe perioadă nedeterminată.
Condiții generale:
- are cetăţenie română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
- cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiții specifice:
- Studii economice de lungă durată/studii universitare de licență și masterat în domeniul economic;
- Vechime în exercitarea funcției de contabil de minim 3 ani;
- Cunoștințe operare programe: EDUSAL, e-licitație.ro, D112, FOREXEBUG, SAGA;
Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:
- Cererea de înscriere adresată conducătorului unității;
- Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
- copia carnetului de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în copie;
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
- Cazier judiciar;
- Curriculum vitae.
Actele anexate la dosarul de concurs vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
GRAFIC DESFĂŞURARE CONCURS
Nr. crt. |
ACTIVITATEA |
DATA |
ORA |
1 |
Depunerea dosarelor de concurs la secretariatul C.S.Ş. Târgoviște |
7-22.08.2017 |
900-1600 |
2 |
Selecţia dosarelor |
23.08.2017 |
|
3 |
Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor |
23.08.2017 |
1600 |
4 |
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor |
24.08.2017 |
800-1400 |
5 |
Afişarea rezultatelor în urma contestaţiilor privind selecţia dosarelor |
24.08.2017 |
1600 |
6 |
Susţinerea probei scrise |
30.08.2017 |
900-1200 |
7 |
Afişarea rezultatelor obţinute la proba scrisă |
30.08.2017 |
1600 |
8 |
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise |
30.08.2017 |
1600-1800 |
9 |
Afişarea rezultatelor în urma contestaţiilor privind proba scrisă |
30.08.2017 |
1900 |
10 |
Susţinerea interviului |
31.08.2017 |
900 |
11 |
Afişarea rezultatelor obţinute la interviu |
31.08.2017 |
1400 |
12 |
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele interviului |
31.08.2017 |
1400-1600 |
13 |
Afişarea rezultatelor în urma contestaţiilor privind interviul |
31.08.2017 |
1700 |
14 |
Afişarea rezultatelor finale |
31.08.2017 |
1800 |
Bibliografie concurs:
- Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 500/2002 a finanţelor publice, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea Educaţiei Naţionale nr 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordinul nr 1139/2015 privind modificarea si completarea ordinului Ministrului Finanțelor 923/2014 pentru aprobarea Normelor Metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfășoară activitatea de control financiar preventiv propriu;
- Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea in legătura cu gestionarea bunurilor, cu modificările şi completările ulterioare;
- Decret nr 209/1976 pentru aprobarea regulamentului operațiunilor de casa;
- OMFP nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu completările şi modificările ulterioare;
- Ordinul Ministrului Finanțelor Publice nr 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilității instituțiilor publice, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordin 2021/2013 – pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.917/2005;
- Legea 98/2016 privind achizițiile publice;
- Ordinul nr 1954/2005 pentru aprobarea Clasificației indicatorilor privind finanțele publice, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat în active corporale şi necorporale, cu modificările şi completările ulterioare;
- OMFP nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii;
- Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice;
- OUG 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate;
- Ordinul nr 629/2009 privind întocmirea şi depunerea situațiilor publice cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordinul nr 720/2014 pentru aprobarea normelor metodologice privind execuţia bugetelor de venituri şi cheltuieli ale instituțiilor publice cu modificările şi completările ulterioare.
Tematică pentru concurs:
- Organizarea contabilităţii la unităţile de învăţământ, respectiv înregistrările contabile şi documentele în baza cărora se fac acestea, referitor la:
- Contabilitatea activelor fixe;
- Înregistrarea amortizării;
- Închiderea conturilor şi stabilirea rezultatului patrimonial;
- Contabilitatea decontărilor cu personalul;
- Contabilitatea materialelor de natura obiectelor de inventar;
- Operaţiunile privind decontările cu furnizorii;
- Operaţiunile privind decontările cu clienţii;
- Conturi la Trezoreria Statului şi bănci.
- Inventarierea patrimoniului instituţiilor publice
- Documente justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitate şi păstrarea lor
- Angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice precum şi organizarea, evident şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale
- Finanţarea şi baza materială a învăţământului preuniversitar
- Exercitarea controlului financiar preventiv
- Achiziţia directă, licitaţia deschisă şi licitaţia restrânsă.