Clubul Sportiv Şcolar Târgovişte, cu sediul în Târgovişte, str. Maior Spirescu, nr. 5, jud. Dâmboviţa, conform H.G. nr. 286/2011 modificată şi completată cu H.G. nr. 1027/2014, organizează concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de Administrator financiar şef, pe perioadă nedeterminată.

Condiții generale:

  1. are cetăţenie română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
  2. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exerciţiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  6. îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Condiții specifice:

  • Studii economice de lungă durată/studii universitare de licență și masterat în domeniul economic;
  • Vechime în exercitarea funcției de contabil de minim 3 ani;
  • Cunoștințe operare programe: EDUSAL, e-licitație.ro, D112, FOREXEBUG, SAGA;

Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:

  • Cererea de înscriere adresată conducătorului unității;
  • Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  • copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
  • copia carnetului de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în copie;
  • adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
  • Cazier judiciar;
  • Curriculum vitae.

Actele anexate la dosarul de concurs vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

GRAFIC DESFĂŞURARE CONCURS

Nr. crt.

ACTIVITATEA

DATA

ORA

1

Depunerea dosarelor de concurs la secretariatul C.S.Ş. Târgoviște

7-22.08.2017

900-1600

2

Selecţia dosarelor

23.08.2017

 

3

Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor

23.08.2017

1600

4

Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor

24.08.2017

800-1400

5

Afişarea rezultatelor în urma contestaţiilor privind selecţia dosarelor

24.08.2017

1600

6

Susţinerea probei scrise

30.08.2017

900-1200

7

Afişarea rezultatelor obţinute la proba scrisă

30.08.2017

1600

8

Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise

30.08.2017

1600-1800

9

Afişarea rezultatelor în urma contestaţiilor privind proba scrisă

30.08.2017

1900

10

Susţinerea interviului

31.08.2017

900

11

Afişarea rezultatelor obţinute la interviu

31.08.2017

1400

12

Depunerea contestaţiilor privind rezultatele interviului

31.08.2017

1400-1600

13

Afişarea rezultatelor în urma contestaţiilor privind interviul

31.08.2017

1700

14

Afişarea rezultatelor finale

31.08.2017

1800

 

Bibliografie concurs:

  • Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 500/2002 a finanţelor publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea Educaţiei Naţionale nr 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare;
  • Ordinul nr 1139/2015 privind modificarea si completarea ordinului Ministrului Finanțelor 923/2014 pentru aprobarea Normelor Metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfășoară activitatea de control financiar preventiv propriu;
  • Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea in legătura cu gestionarea bunurilor, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Decret nr 209/1976 pentru aprobarea regulamentului operațiunilor de casa;
  • OMFP nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu completările şi modificările ulterioare;
  • Ordinul Ministrului Finanțelor Publice nr 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilității instituțiilor publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Ordin 2021/2013 – pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.917/2005;
  • Legea 98/2016 privind achizițiile publice;
  • Ordinul nr 1954/2005 pentru aprobarea Clasificației indicatorilor privind finanțele publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat în active corporale şi necorporale, cu modificările şi completările ulterioare;
  • OMFP nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii;
  • Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice;
  • OUG 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate;
  • Ordinul nr 629/2009 privind întocmirea şi depunerea situațiilor publice cu modificările şi completările ulterioare;
  • Ordinul nr 720/2014 pentru aprobarea normelor metodologice privind execuţia bugetelor de venituri şi cheltuieli ale instituțiilor publice cu modificările şi completările ulterioare.

 

Tematică pentru concurs:

  1. Organizarea contabilităţii la unităţile de învăţământ, respectiv înregistrările contabile şi documentele în baza cărora se fac acestea, referitor la:
  • Contabilitatea activelor fixe;
  • Înregistrarea amortizării;
  • Închiderea conturilor şi stabilirea rezultatului patrimonial;
  • Contabilitatea decontărilor cu personalul;
  • Contabilitatea materialelor de natura obiectelor de inventar;
  • Operaţiunile privind decontările cu furnizorii;
  • Operaţiunile privind decontările cu clienţii;
  • Conturi la Trezoreria Statului şi bănci.
  1. Inventarierea patrimoniului instituţiilor publice
  2. Documente justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitate şi păstrarea lor
  3. Angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice precum şi organizarea, evident şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale
  4. Finanţarea şi baza materială a învăţământului preuniversitar
  5. Exercitarea controlului financiar preventiv
  6. Achiziţia directă, licitaţia deschisă şi licitaţia restrânsă.